Nu är det kväll...

2009-09-13 @ 20:59:23
... och idag har någon varit jättesnäll!

Silver gull' kistan full... mormor såg till att det blev en liten påfyllning både i skåpen och i skattkistan. Så nu kan mamman slappna av och slippa tänka på barn med tomma magar... det hade inte varit kul!

Jag är rosenrasande på den där förbenade kompisen maken har... igår talade han via msn om för oss hur han ville ha affischen, vilka bilder och färger han ville ha och vad som skulle stå på den. Han skickade bilder... och jag satte igång. Sent igår kväll skickade jag affischen som mail till honom och han som sover länge på morgonen öppnade inte sitt mail förrän sent på eftermiddagen.

Strax därefter börjar han att ringa... då har han hittat en bild på sig själv som han tycker är finare än den andra (vilket den verkligen inte var) och så duger plötsligt inte texten utan han vill ändra den och då höll han ändå på att ringa och skicka meddelanden hela kvällen igår med ändringar hit och dit...

Jag sa ett bestämt nej! Det tog 5 timmar att få affischen som han ville ha den igår... och nu sätter jag mig inte igen och gör om allt för en person som jag inte ens gillar. Han får betala, sa jag... men haha... snål som alla min mans landsmän är så ville han inte det. Det ska va GRATIS GRATIS GRATIS! Och ändå är de inte nöjda... och ställer krav!

Den andra personen som också skulle vara med på affischen (en tjej) var helnöjd och ville inte ändra något!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och njuta av den nya miniserien (om man kan kalla den så) på TV 4... Kommissarien och havet.

Godafton gott folk!




Kommentarer
Postat av: only me

vad skönt att det ordna sig =) för det mesta har det ju som tur är en förmåga att göra det på nåt vis...



hmm han verkar lite väl otacksam... ibland har man inte mkt för att man är snäll, tyvärr...



kram

2009-09-14 @ 11:31:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0