Nu har jag bara...

2009-09-29 @ 09:02:39
... pyttelite kvar att måla! Hallen ser jättebra ut nu...

Behöver köpa lite nytt spackel innan jag kan göra klart den sista lilla biten... Prinsen skulle ha köpt det till mig igår, men han hann inte till affären i tid innan de stängde.

Så jag och småbarnen får ta oss en liten promenad idag... så kan vi samtidigt passa på att köpa färg till byråerna.

Prinsen och jag var ute en sväng till Ica igår kväll... bara för nöjes skull... vi handlade lite småkrafs som doftljus och ljuslyktor. Och så köpte jag lite glas att måla på...

Lille Bror och lill Prinsessan sitter och leker med ett par små dockor som vi fick på MC Donalds då vi var där förr förra veckan. Lille Bror är iklädd en gul klänning med Kitty på magen, så tjusig så... lill Prinsessan nöjde sig med en tröja med Kitty. Gud, vad de två kan kivas... låter som två kacklande hönor!

Frukosten är sedan länge avklarad och nu väntar vi bara på att det ska bli en någorlunda bra tid för att gå ut... det får väl bli att vi går till rusta för att köpa spackel.

Finns det spackel för möbler? Typ möbel- eller träspackel? Och var kan man köpa knoppar i smide någonstans?

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0