Nu har operation...

2009-09-25 @ 13:52:08
... hall påbörjats!

Barnen tror att hallen är en uppsamlingsplats för all möjlig skit... men nu räcker det!
Organisation...

Håller på att rensa bland alla skor nu, behöver man verkligen ha en massa? Jag tycker ändå bara att de står och skräpar och ingen använder dem. Och varför ska de dra fram alla skor ur garderoben hela tiden och bara lämna dem på golvet? Det räcker väl att ha det par man använder framme!

Jag blir inte klok på det här...

Just nu står det två cyklar i hallen också... de hör hemma i cykelrummet men där har de blivit länsade och halvförstörda. Vet inte var jag ska göra av dem.

Vi åt pannkakor till lunch... jag och småbarnen. Vi provade på att steka dem i den lilla hjärtformade stekpannan som jag fick av Prinsen... men jag konstaterade att den är nog bäst till att steka ägg i. Det var alldeles för pilligt med pannkakor i den.

Åter till arbetet...

Jag ska spackla! Jag ska måla...

Kommentarer
Postat av: SveaMys

Här är det likadant, om jag inte rensat i hallen dagligen skulle man aldrig kunnat komma in genbom ytterdörren. 5 barn varav 4 av dem har minst 2 par skor stående på skohyllan och utanför.

Funderar starkt på att köpa ett skåp där man kan lägga skorna prydligt och sedan stänga lådan.



2009-09-26 @ 11:12:26
URL: http://sveamys.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0