Nu strålar solen!

2009-09-27 @ 16:53:37
Det är klart... så fort jag är installerad på jobbet ordentligt så tittar den lille filuren fram... då ska det skinas minsann!

Idag har jag a room with a view... fast inte lika vacker utsikt som de hade i filmen. Jag har gatan direkt utanför, ett par träd som börjat gulna och på gräsmattan på andra sidan gatan ligger faktiskt en hel del nedfallna löv.

Jag har ett träd precis utanför fönstret och det är så vackert när solen lyser igenom trädkronan och solstrålarna når in till mitt skrivbord.

På vägen hit köpte jag mig en liten colaflaska... nu sitter jag här och tittar på den och undrar varför jag köpte den. Det är inget jag gör i vanliga fall... vet inte vad som föll mig in. Får se om den får stå där orörd eller om jag öppnar den!

Värstinnan kommer inte hem idag heller hon ska stanna en dag till hos hästarna... hon bryr sig minsann inte om att hennes mamma är sällskapssjuk och nästan klättrar på väggarna av tristess.

Vi åt lax idag och det var mums för den här mammans smaklökar... helt klart min favoritmat... allt med lax!

Vad ska jag göra nu? Kan ju inte sitta här och skriva inlägg...

Vill att tiden ska gå fort så att jag kan gå hem och nana kudden för att fortsätta med min hall i morgon bitti. Både maken och Prinsessan tycker att det räcker att måla ett lager... men jag är osäker... få se när hela hallen är klar hur det ser ut.

Nu ska jag tjata med mina arbetskamrater lite...

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: Vad roligt!

Tack!

2009-09-27 @ 16:57:45
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Vinnie

Röts lax med romsås på en grov mackamums säger jag bara:D



Hmm det här med bloglovin är inte svårt. Jag har min länk inne i kategorin "mina tips". Klicka bara på länken och logga in med dina uppgfter så sker prenumerationen automatsiskt. Har redan lagt till dig:)



Jag har inte jobbat färdigt med mina sidolänkar än, bloggen kommer att förändras långsamt men säkert.

Jag har bloggat i 2 år inne på bloggspace, men med välsigt små funktions möjligheter. Så jag skuttade in här på blogg.se istället:)



Ha en härlig måndag. Här i Malmö är det mörkt och regnigt...

2009-09-28 @ 08:40:49
URL: http://sveamys.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0