Sitter här och ...

2009-09-15 @ 23:05:52
... gäspar! Ögonen går i kors och jag vill inget annat än att gå och lägga mig... men... jag håller på att baka bröd och jag får helt enkelt snällt vänta tills de är färdiga.

Prinsen hämtade mig på jobbet idag, så jag kom hem snabbare än planerat. Prinsen flyttar hemifrån om två veckor så mycket av våra diskussioner idag gällde just det ämnet...

Det var prat om möbler, sängkläder, husgeråd osv. Ska blir riktigt spännande att hjälpa till och handla!

Imorgon ska jag upp klockan fem... undrar hur det ska gå till? Min fot bara värker och värker och blir inte bättre... riktigt jobbigt att gå, den värker även när jag sitter still och så blir jag extra stel när jag sen ska röra på mig igen.

Värstinnan sover hos pojkvännen... det blir så tomt när hon inte är hemma. Ingen att skratta med...

Nej, nu ska brödet in i ugnen... och när det är klart är det sängen som gäller!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Ja det är de verkligen :) och man kan inte riktigt veta hur fint det är förrän man sett det själv!



Kursen har inte börjat än :) 22:a september sätter den igång.



Hehe jooo tack :) gissa om jag har tänkt på det. Var ju två dagar vi inte haft internet och då har jag nästintill gått åt här hemma haha så utan datorn hade jag inte klarat mig speciellt bra!

Ha en fin dag du med. Kramis

2009-09-16 @ 14:17:15
URL: http://candis.se
Postat av: Monica

Hej !!!!!

Typiskt att sitta o vänta på bröd....men men....

har läst in mig lite här......har inte riktigt hunnit med i svängen......

Många som dansar,vad kul.......

Och åh,vad läckra badrum........jag gillar mest , den nst sista.......precis min stil !!!!!

Ha det så gott.......

Kram,

Monica

2009-09-16 @ 17:51:54
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com
Postat av: mammagladh - Snälla, stötta mig

Åhh, vad gott med hembakat bröd!

Hoppas allt är bra med er?

2009-09-16 @ 22:54:28
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

tyrevligt med hembakat bröd, det är ju så himla gott.



Tackar så mycket för din kommentar. Det var TV:en i den ena dotterns rum som började brinna men nu har den vanliga vardagen börjat komma åter, himla skönt :)

2009-09-17 @ 08:13:19
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0