Tack blomman...

2009-09-28 @ 11:10:08
... för att du uppfyllde din systers önskan!

Det var otroligt snällt gjort av dig... fastän att det egentligen borde ha varit någon annan som gjorde det.

       

Jag älskar när mina barn tar hand om varandra, hjälper och bryr sig om varandra. Det är så stort och fint att se dem bli vuxna med hjärtat på det rätta stället.

Jag kan inte med ord beskriva hur stolt jag är över dem... från den äldste till den yngste.

Ni värmer och gläder mitt mammahjärta var evigaste dag!

E>Jag älskar er över allt annat <3

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Vacker tös!

2009-09-28 @ 15:33:05
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Nina

Så härligt det måste kännas att dina barn tar hand om varandra! Jag blir rörd när jag läser om det. Kramar!!

2009-09-28 @ 19:08:34

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0