Tänk er...

2009-09-12 @ 10:59:28
... tre ungdomar i en bil!

En flicka i baksätet, en pojke som kör och en flicka som sitter brevid honom. Musiken spelas på hög nivå i bilen... ungdomarna sjunger med i vissa låtar...

Plötsligt hör flickan som sitter brevid föraren något hon tycker låter jättevackert... flickan där bak och pojken där fram sjunger duett... flickan tror inte att de två ens är medvetna om att de sjunger så fint tillsammans... pojken koncentrerar sig på körningen och flickan där bak tittar ut genom fönstret. De sjunger tillsammans utan att ens tänka på det!

Här är sången...



För flickan som sitter där fram utspelar sig en egen videosnutt... hon tittar på de båda full av beundran och lutar sig tillbaka och ler...


Det här berättades för mig igår av Värstinnan, hon var flickan i framsätet. Pojken som körde var Prinsen och flickan där bak lill Maran.

Värstinnan var stolt över sina syskon... de lät bra och hon tyckte det var så fint!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo kan förstå att man är tveksam till just den frasen,men den är så klockren på mig. Den stämmer så bra in på hur jag lever. Jag vill sätta den på ett "osynligt" ställe och jag vill ha den som en påminnelse när jag går för långt. Jag är ju manodepressiv och ibland blir det för mycket åt båda hållen. Detta är en tatuering som inte ska göras för att synas av andra, endast mig själv. Jag kommer inte heller berätta för min familj eller mina vänner (tja de som läser bloggen är det nog redan kört med) Men i övrigt. Kramar

2009-09-12 @ 13:14:28
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: ila

JA den lilla snuttan är både musikalisk och dansant -kan nog bli nåt inom showbiz om hon får hållas kram ila

2009-09-13 @ 16:12:44
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: Mimia

Ila: Vem tänker du på? Värstinnan eller Lill Maran?

2009-09-13 @ 16:39:07

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0