Vad det pendlar...

2009-09-02 @ 09:46:03
Vädret alltså! Igår var det strålande sol och jättevarmt idag är det grått molnigt och aningen kallt... fast jag skymtar solen där bakom molnen, den gör små försök att bryta igenom ibland.

Mår inget vidare idag heller...

Hade tänkt åka en sväng med tåget och gå till "loppis". Får se om det blir av!

I morgon är det jobb igen... känns lite konstigt nu när man har jobbat så mycket och det går tillbaka och bara blir några tillfällen i veckan. Får väl sätta igång och titta efter något annat... fast det vill jag egentligen inte!

Tvättade en massa igår så idag får det väl bli städning då...


Kommentarer
Postat av: Therese

Måste bara fråga dig om du har blivit utredd ordentligt för dina smärtor? Tänker på det du skriver om att du har ont under fötterna, det låter exakt som mina senskideinflammationer! Läkarna sätter gärna en "enkel" diagnos i stil med fibro på oss kvinnor i stället för att gå till botten med de riktiga problemet! Tänker mest på att du kan ju ha en reumatisk sjukdom likt min eftersom du har värk i perioder och då finns det ju mediciner som fungerar! Mest en tanke... Man ska inte behöva plågas i onödan om det finns hjälp att få. kramar om!

2009-09-02 @ 11:19:51
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0