Vilket strålande väder!

2009-09-15 @ 15:10:47
Rena sommarvärmen... fast det är lite kyla i vinden. Fotograferade fina solrosor på vägen till jobbet... de bilderna ska jag njuta av sen när det blir riktigt grått och kallt. Solrosor är ju så mäktiga!

Fick uträttat ganska mycket innan jag gick hemifrån... både disk och en vals med snabeldraken och så var Värstinnan och jag och handlade.

Idag ska hon på balett igen... kan säga att hon var jätteivrig och verkligen såg fram emot kvällen... men först skulle hon nog in till stan och köpa sina efterlängtade dansskor.

Lille Bror har ett litet hyss för sig varje dag nu... jag klär på honom och han springer iväg för att leka, sen efter en stund kommer han tillbaka och då har han inga kläder på sig. Vi upprepar proceduren gång på gång under dagarna... kläderna åker helt enkelt av hela tiden!

"Vill inte..."

Jobba jobba!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0