Bara jag...

2010-04-23 @ 22:23:42
... och Prinsessan sitter här och ska ha mys nu!

Lill Fan är hos Prinsen, lill Prinsessan och lille Bror sover...

Skönt att få vara med bara Prinsessan en stund, det är inte ofta vi får såna stunder... så även om det är sent nu så ska vi se en film och äta lite gott.

Jag har ont i halsen och är jättetrött! Sov middag med lille Bror idag... hm... vi sov i två och en halv timme.

Jag har så ont överallt... vet inte vad som är på gång i kroppen. Igår blev hela dagen förstörd efter att jag tvättat på morgonen och hängt kläder... och det är väl det som sitter i idag också! Och det faktum att jag har ont i halsen...

Nej... nu ska vi se på Bratz!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0