Blåsigt och grått!

2010-04-17 @ 08:57:48
Idag är det badkarsrally i ån! Det är ett återkommande årligt spektakel som vi alltid brukar gå och titta på... men idag vet jag faktiskt inte om vi ska göra det.

När jag tittar ut och ser hur tråkigt det ser ut ute ... så riktigt ryser det till i kroppen på mig. Förra året var det varmt och soligt... idag är det grått och blåser rejält!



(bilderna är från förra året)

Få se om det är någon som är sugen på att gå och titta...

Jag själv hade planer på att gå en sväng med lill Maran till köpcentrat och fönstershoppa lite... har inte varit där på jättelänge!

Vet med säkerhet att jag inte har gått runt och tittat i olika affärer sen julhandeln... och då är det ju ett bra tag sen!


(Lille Bror har fått för sig att han ska pilla loss tangenterna från laptoparna... har precis suttit och pillat med ungarnas dator och försökt få fast ett par tangenter igen... hoppas de håller nu!)


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0