De vann...

2010-04-05 @ 14:27:00
... och jag städar ensam! Som vanligt!

Barnen är ute och leker med sina kompisar...

Men det är ok för då blir det ju som JAG vill ha det... släktingarna skickade jag till en annan kusin istället... otrevlig är jag också!

Men... de kommer hit ikväll och stannar över natten i stället.

Nu har jag bara barnens rum kvar... pest och pina... hädanefter kommer de inte få lov att vara inne... till skolan, ut och lek, in och ät, duscha och i säng. Det är så det kommer att bli... inga diskussioner! De kommer inte att få röra sakerna i sina rum... endast lyfta på täcket och krypa ner i sängen. Jag kommer att sätta upp videokameror i rummen... så jag ser vem som gör vad och sen ska de straffas därefter!

Den som rör kommer att få ett straff som personen aldrig glömmer... personen kommer helt enkelt utan diskussion att få städa upp efter sig. Jag kommer att sitta där och förnöjt gnida mina händer mot varandra och utstöta diverse glädjerop som ... mooooo...aaaah....hahaha!!!

Och sen när de andra har fått se sitt stackars syskon lida... så kommer ingen av dem att våga RÖRA NÅGOT!!!!

GRRRRRRRRrrrrrrrrrr!

Har jag uttryckt mig tillräckligt tydligt? Begrips?


Kommentarer
Postat av: regnnatt

jadå, väldigt tydligt ;)! Och du har ju nog i rätt, förresten. Två skilda världar är det värsta... Kram och stå på dig i ditt!

2010-04-05 @ 14:51:43
URL: http://regnnatt.blogspot.com/
Postat av: Therese

Hejsan! Jag ska till affektivt centrum, vet fortfarande inte riktigt var det ligger men har kollat västtrafiks hemsida så jag vet hur jag tar mig dit och sen följer Cissi med så det ska nog ordna sig, men gud vad nervös jag är!!

2010-04-06 @ 07:19:35
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Glasklart! Jag hade inte rört en pinal om du varit min mamma ;)



Kram från mig

2010-04-06 @ 08:22:07
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: only me

lycka till med städplanerna =)

jag e faktiskt rätt lyckligt lottad när det gäller deras saker iaf.. är mest mellandottern som har skit överallt... yngste sonen leker nästan aldrig med saker, lite bollar bara... minstingen är duktig på att städa för det e lek för henne det också. de två stora har alltid hållit ordning mer eller mindre... är väl mest i köket det e lite svårt att städa upp efter sig...



tack för ditt lycka till =) kändes bra på intervjun idag men man får se...

2010-04-06 @ 14:15:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0