Det blev sent...

2010-04-19 @ 08:51:26
... igår kväll! Jag skulle lägga mig tidigt för jag var så trött... la mig... kunde inte somna, så jag gick upp igen och satt och pilla med min hemsida till halv 3 ungefär.

Tack för hjälpen Romeo... du är en ängel!

Jag lyckades lista ut det där med statiska sidor själv...

Har en massa saker att göra idag... STÄDA (naturligtvis)... de dagar kusinen var här så höll det sig bra, men så fort jag inte plockar hela tiden och framförallt om jag går till jobbet... så blir det katastrof endast på en dag.

Ska till AF och påanmäla mig igen... nu blir det till att tacka nej till jobb istället om de inte kan erbjuda mer än en dag i veckan. Det går ju inte ihop ekonomiskt annars!

Ska också posta lite andra viktiga papper...

Passa på att slänga lite mer skit eftersom soprummet är öppet idag!

Prinsen var här en snabbis igår kväll och hämtade lill Marans saker som hon glömde när hon åkte tillbaka till pappan. Divan ringde ett sent kvällssamtal och pratade på om sin nyfunna lycka... mitt i min iver över hemsidan... stackars dotter hon undrade nog varför jag inte var så intresserad av att höra på henne.

Det brukar vara tvärtom annars... hon som inte har tid att lyssna på mig!

Älskar er mina barn...







Kommentarer
Postat av: 2barnspappan

Hm... Som vanligt går det inte att kommentera ditt senaste inlägg. Eller är det ett försök att bli av med mig!? :P

För ett par år sedan gick jag alltid omkring med anteckningsbok, penna och måttband! Var jag än gick hade jag det med mig! Får väldigt ofta(eller fick rättare sagt) massa ideer och då var det alltid bra att ha med sig!



Hoppas du har lika underbart väder som jag har här!

Kram

2010-04-19 @ 12:35:23
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/
Postat av: only me

bs:

wow du har verkligen stor tro på mig :D tack!

fast själv tror ajg väl inte att jag är där riktigt än... att starta en sån grejj skulle nog dessutom ta mer tid än jag har för tillfället.



och jo du har rätt jag är inte ute efter storkovan mer att kuna överleva och att trivas =)

känns som man borde ha tillgång till chaufför och bil...



jo lokalen har stått tom länge... hmm... nej ingen a-kassa.

jag har ju fnderat på att gå nån tårtkurs.... på sjukhuset har jag fått lite bonus då de på lekterapin har haft ett par marsipankurser gratis hehe...

men vet inte hur det är att gra tårtor hemma enligt livsmedelsverket och sånt men annars har jag ju funderat på det.....



tack för att du tror på mig iaf och tack för dian råd... man blir ju klart inspirerad när man läser din blogg =)



kram

2010-04-19 @ 14:34:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0