En annan dag

2010-04-05 @ 10:47:28

Dagarna går så fort... ibland känns det som att man inte riktigt hänger med. Ibland är det tvärtom och tiden går så långsamt...

Beror det på vilken sinnesstämning man befinner sig i?

Idag är det grått och trist ute... vill inte göra någonting... men idag måste jag duka upp ett redigt matbord... "släkten är i antågande"

J*kla kusin... komma och hälsa på när jag känner mig som värst! ;)

Ungarna bara gapar och skriker och vägrar att plocka ordning i sina rum... när lill Fan städar i sitt rum slänger han helt sonika ut allt han inte vill ha i sitt rum i det redan städade vardagsrummet.

Jag hatar verkligen de här barnens inställning till att hålla ordning och reda... deras pappa har lärt dem att det bara är jag och endast JAG som ska städa och hålla i ordning. Gud förbjude om någon annan lyfter på rumpan och gör ett handtag...

Ibland så verkligen hatar jag mitt liv...


Kommentarer
Postat av: regnnatt

mm, visst kan det vara jobbigt ibland. Antar spec att det faktiskt är struligt det där med uppfostran när man är två om det som tycker olika och inte bor tillsammans. På så vis har jag nog varit väldigt lyckligt lottad och är fortfarande. (Det gäller att se de ljusa sidorna ;)) Att man blir trött på röran, tjatet och bråket med barnen har ju inget att göra med kärleken till dem. Så man måste få gnälla av sig ibland...

Hoppas du får en bra dag idag!



Läste en helt underbar skylt i London. Den var slutsåld så jag kunde inte köpa den men jag tänkte så på dig och vart full i skratt. Tog ett foto bara för att kunna kopiera texten till dig:



TEENAGERS!

Tired Of Being Harassed

By Your Stupid Parents?

ACT NOW!!!

Move Out, Get A Job,

Pay Your Own Bills

While You Still

Know Everything



Inte konstigt den var slutsåld kanske - haha!!!

Kram!

2010-04-05 @ 11:19:14
URL: http://regnnatt.blogspot.com/
Postat av: En dansös dagbok

Ja precis så gör jag!

Det där med inre bild känner jag också igen.

Det är precis en sådan jag har över terassen just nu och det retar mig att jag inte ens kommit halvvägs =)

2010-04-05 @ 11:31:39
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Marica

Tackar tackar ... =)

2010-04-05 @ 13:30:51
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Mimia

Regnnatt: :) Fanns det ingen skylt som gällde lite mindre barn... en sådan hade jag verkligen behövt, tonåringarna är ok, men inte de små! :)

2010-04-05 @ 14:51:38

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0