En god morgon

2010-04-07 @ 09:53:46
Här sitter jag och försöker hålla barnen tysta och lugna för att inte störa vår gäst som sover fortfarande... det är inte det lättaste!

De vaknar ju redan innan sju... och naturligtvis är de extra högljudda bara för att jag ber dem att vara tysta. Tjivas och står i...

Men för tillfället är de i alla fall lugna och tysta... det är Madicken på barnkanalen. Lill Fan var på boxningsträning igår och han tyckte att det var jättekul. Han ska dit idag igen...

Ett litet krux är att man måste vara 10 år för att få vara medlem... har dock mailat tränaren för att fråga om det går bra ändå. Tränarens son som är hjälptränare sa att det nog säkert går bra... bara det att lill Fan tex inte får tävla förrän han fyllt 10.

Fy vad slö jag känner mig! Har inte lust med någonting...

Tänker på om det kommer att bli en hård månad nästa månad? Eftersom jag inte har jobbat något vidare mycket nu... har kommit fram till att om jag försöker jobba så mycket det går efter den här veckan, så ska väl nästa månad också bli ok.

Vad kostar det att göra pass nuförtiden? Hela familjen behöver nya...

Kommentarer
Postat av: regnnatt

Jag blir ofta så glad av att läsa hos dig, även om du såklart också gnäller av dig ibland (vilket är bra, det ska man;)). Blir glad för det är fart och fläkt och du löser dina problem. Nu har du det dessutom mysigt med din kusin som verkar vara en bra vän. Härligt. Njut just nu! Stor kram till dig idag.

2010-04-07 @ 10:12:58
URL: http://regnnatt.blogspot.com/
Postat av: only me

tror att pass kostar 400kr... vart ska ni åka då?? eller bara bra att ha?

hoppas barnen e lugna resten av dagen då och att ni får ännu en trevlig dag med er gäst =)

2010-04-07 @ 10:42:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Lina

fIN DESIGN :)

2010-04-07 @ 13:25:11
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Postat av: Mimia

Regnnatt: Jag gnäller väl för jämnan... tycker jag! ;) Det är barnens kusin, jag är typ ingift moster till honom... min sk man är hans morbror!

Vi har jättetrevligt tillsammans allihop!

Tack för kramen... den hjälper lite mot de orosmoln som trots allt finns!



Only me: Jo du ev så är det stort äventyr på gång och då snackar vi 3 månader utomlands. Blir det inte så så kan det väl vara bra att ha dem liggandes i brevlådan utifall att det dyker upp något.



Lina: Tack så mycket! Ska titta in hos dig nu...

2010-04-07 @ 13:36:40
Postat av: Mimia

Only me: Hahahahaha skrattar stort åt mig själv... BREVLÅDAN... jag menar ju naturligtvis BYRÅLÅDAN!

2010-04-07 @ 13:38:02
Postat av: only me

ler ja brevlådan verkar inte vara det säkraste stället :p



ojdå låter spännande, hoppas verkligen att det blir av då =)

2010-04-07 @ 18:33:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0