En sån lång dag...

2010-04-12 @ 22:43:58
... men vilket väder!

Det märks att det börjar gå mot rätta tider...

Prinsessans öga är nu helt återställt men det tog sjuttonme nästan hela dagen... imorse när hon vaknade var det nästan mer svullet än vad det var igår. Förmodligen hade hon kliat sig under natten... för när hon lät bli att klia så försvann det sakta men säkert.

Imorgon är det dags för kusinen att åka tillbaka till Innsbruck... tråkigt! Det var kul att ha honom här...

Idag har jag lyckats kasta en del skräp... sakta men säkert så rensas det onödiga bort! Ska bli så skönt när jag till slut har lyckats gå igenom allt. Men med min skitrygg lär det ju ta tid...

Och inte har jag jobbat något den här månaden... en ynkaste liten dag hittills... får hålla tummarna på att det blir lite dagar i den här veckan.

Dags för sängen tror jag för jag har varit igång sen sju imorse... kämpat med min eländiga rygg!


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Det låter som ett kul projekt!

Ja för att skryta lite mer så är faktiskt en del av dem över 70 och kan både rulla på magen och skaka rejält =)

2010-04-12 @ 22:58:55
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0