Har upptäckt något...

2010-04-28 @ 17:49:52
... som är nytt för mig på nätet! Hihi... så kul jag har haft i dagarna två...

Virtuell chat...

Idag har jag varit på stranden och gjort en ridtur i sanden, jag har åkt vattenscooter och gungat i hängmatta i Thailand... jag har iklätt mig balklänning, vackra smycken, satt upp håret och vandrat i en vacker park.

Jag har haft rastaflätor och skor med skyhöga klackar... och haft en massa snygga pojkspolingar som svärmat omkring mig.

Och tro det eller ej... men man kan till och med sexa om man vill!

Wow... jag kan verkligen förstå att folk kan fastna i sådana här spel...

Men som i allt annat så gäller det att veta sin begränsning!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0