Idag är fortfarande inte...

2010-04-30 @ 14:49:58
... humöret på topp!

Har ingen lust med någonting...

Och ingen vill hjälpa till med något... jag har tappat sugen helt på att ta hand om allting själv. Dessa ovilliga små plågoandar!

Idag har jag legat i soffan och ätit praliner... nej... men nästan! Jag har legat/suttit i soffan och ändrat om på min hemsida... gjorde om allt! Nu är den mycket enklare...

Först när man sätter igång är man så ivrig och bara snabbar på... sen tänker man efter och inser att varför ska det vara så mycket och komplicerat när man kan göra det enklare och mindre rörigt.
Så nu är den enklare... väntar på att få höra vad min rådgivare har att säga om saken! Hm... Only me du får gå in och titta nu då och meddela mig vad du tycker...

Angående imorgon och det där med sångaren... så har jag överlåtit det hela på lill Fan... han är eld och lågor! Jag väntar hellre till hösten... då jag istället får träffa Mustafa Qamar... som jag i alla fall tycker om som artist!

Nu väntar jag på att min Prins ska komma... vi ska åka och handla lite!

Sen blir det fredagsmyyyyyyys...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0