Igår var jag bedrövlig...

2010-04-14 @ 10:27:57

Igår åkte ju kusinen hem igen... på eftermiddagen då Prinsen efter att vi ätit middag körde kusinen till flygplatsen gick jag och la mig i soffan för jag kände mig så dålig. Jag var helt vit i ansiktet...

Jag slumrade nog till där jag låg... småbarnen satt snällt brevid och tittade på barnkanalen. Jag frös så väldigt... lill Fan kom med ett täcke och la på mig. Jag slumrade igen... när klockan var ungefär halv 8 på kvällen så hörde jag hur lill Fan och Prinsessan höll på att göra sig i ordning för att gå ut.

Lill Prinsessan hade somnat i andra änden av soffan, lille Bror satt fortfarande intill mig och tittade på tv och pratade för sig själv.
Men hallå... ni får inte gå ut nu sa jag... och sen somnade jag igen!

Barnen hade gått till ica för att köpa bröd, mjölk och frukt... duktiga ungar! De sa ingenting bara lät mig sova...

När lille Bror somnat och det var dags för de stora barnen att hoppa i säng flyttade jag mig in till sängen... jag höll på att frysa ihjäl... letade överallt efter tabletter... hade så ont. Hittade till slut ett par tabletter i min väska...

La mig igen och lill Fan kom och la på mig ett täcke till innan jag somnade i min säng. Efter ett par timmar vaknade jag igen... fick sms av Värstinnan... henne hade jag väntat på hela dagen utan att hon dök upp. Smsade fram och tillbaka med henne, samt pratade med henne och någon kille som ville prata med mig. Sen började jag smsa med Divan och så ringde hon mig... vi hade ett långt och roligt samtal, jag nästan skrek av skratt ibland.

Sen tog sömnen överhanden igen... och jag fortsatte att frysa och ha ont!

Idag känner jag mig dock bättre och ska jobba ikväll... väntar på att Värstinnan ska komma och hälsa på mig innan jag ger mig iväg.

Solen skiner så fint... undrar hur det är med värmen? Och hur mycket man ska ta på sig...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0