Jag har tänkt efter lite...

2010-04-16 @ 09:15:10
... och jag kanske inte ska glädja mig så mycket i förskott över en eventuell resa!

Därmed inte sagt att det inte blir någon resa... för även om jag själv är en sådan person som vill planera allt i detalj och vara väl förbered och slippa stressa, så betyder ju inte det att andra människor tänker eller gör likadant.

Jag hatar när det blir så att en sak sker från den ena dagen till den andra... men det är nog tyvärr så det kommer att bli! Och den enda som kommer lida av det är JAG för det är jag som kommer att få ta all stress.

Boendet är i alla fall ordnat... en fin 4 rums lägenhet med stort kök, t-rum, salong och så 3 stora sovrum. Inhängnad trädgård (trädgård och trädgård, särskilt grönt är det inte), uteplats med grillplats...

Ungarna kan i alla fall vara ute och leka utan tillsyn... jag ska ta med en uppblåsbar pool som de kan plaska i när det inte blir tillfälle till bad.

Se där nu flyter mina fantasier och tankar iväg igen...

Nej jag får nog ta ett allvarligt samtal med mina researrangörer... någon ordning och reda måste det ju få vara!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Annars kan nu ju ta finlandsbåten å hälsa på mej i finnbyn!

2010-04-16 @ 09:26:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Nejdå det är ingen fara vi kan ta det här =)



Nej jag designar i dreamweaver och updaterar i koden eller i dreamweaver, på en av mina sidor fick jag nyligen joomla, liknar wordpress, alla säger det är så bra, och det är det kanske, men jag är van vid "det gamla sätett".

Kram

2010-04-16 @ 12:20:37
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0