Jag tycker inte om grönt...

2010-04-27 @ 11:12:20
... thé! Men nu har jag funnit ett som faktiskt är riktigt gott... Liptons gröna thé med tropiska frukter. Det går ner...

Och grönt thé ska ju tydligen vara bättre än vanligt thé!

Idag ringde chefen mig...businesskvinna ut i fingerspetsarna... hon är skitbra men väldigt kylig! Hon ville erbjuda mig 5 timmar ikväll och 5 timmar i morgon bitti. Hörde på hennes röst hur kall hon blev när jag sa att det inte räcker för mig... Förstår henne men de måste ju också förstå att jag måste välja det som är bäst för mig... förlora en hel veckas akassa för tio timmar... nej jag tror inte det!

De senaste dagarna har jag inte tagit mig för någonting... känner att det är lite "depp" på gång! Har ingen lust med någonting...

Lill Fans fröken smsade nyss... okeeeeeeej... nu är han tydligen igång igen. Sitter inte still, vill inte jobba och går runt och stör de andra. Hon skrev att det han missar nu ... ska hon låta honom ta igen på rasten. Bra!
Fast jag vet att han kommer att protestera! Jag hatar när han uppför sig så här i skolan...

De sista dagarna har han varit likadan hemma... sprider fula ord omkring sig och vill inte lyssna! Ibland undrar jag hur länge jag ska orka med honom...

Och den person som han tar efter bryr sig inte... sorgligt!

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Jo de påminner om Rustas men rustas var ganska dyra med tyckte jag. Jag vet inte vad jag ska göra men jag vill verkligen ha en förbannad soffgrupp haha!

2010-04-27 @ 12:21:14
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0