Kitty hit och Kitty dit...

2010-04-23 @ 09:10:41
and Kitty everywhere!

Igår var jag och lill Prinsessan ute på vift igen. Vi skulle byta skolbarnens skor till rätt storlek och andra modeller...

På torget träffade vi Grannflickan som följde med oss... tjejerna gick in på H&M medan jag fixade skorna.
När jag så kom in på H&M hade lill Prinsessan något vilt i blicken... KIIIIIIITTTYYYYY!

Jag hade lovat henne att vi skulle köpa hårspännen till henne... för luggen hänger långt ner i ögonen. Hon sparar till lång lugg och vill absolut inte klippa sig. Just nu är luggen väldigt irriterande... den är så där lite halvlång... går inte att sätta bakom öronen och när den bara hänger vanligt så försvinner damens ögon helt.

I går (eller kanske inte bara just igår... utan fler dagar) hade de 10% rabatt på vissa plagg för medlemmar. Jag skulle egentligen inte köpa något annat än hårspännen... men vi gick därifrån med 2 linnen till Prinsessan, ett linne till lill Prinsessan och en t-shirt till lill Fan.

Och så hårspännen då... som blev till... ett halsband, ett armband, ett diadem, 2 hårspännen och 2 gummisnoddar... alla med KITTY på!
Gud, så tjusig hon ska bli!

Eller rättare sagt ÄR... för just i denna stund springer hon runt här och är så tjusig så... man riktigt märker hur hon sträcker på sig... av tjusighet!

När vi var klara med det viktiga hårspännnesinköpet gick vi och handlade lite mat... sen på vägen hem åt vi glass!
Det var den första glassen som intogs utomhus i år...

Dags för dagens andra kopp kaffe...

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

HAhaha, det måste vara en lycklig liten tjeje just nu!

2010-04-23 @ 10:28:54
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0