Lite långsamt...

2010-04-14 @ 18:54:09
... här på jobbet just nu! Vi är bara tre som jobbar och vi sitter inte tillsammans. Jag bara spottar ut inlägg känns det som!

Det är dags att sluta slappa nu och börja ta tag i saker och ting...

-Lille Bror behöver en spruta... det måste fixas så snart som möjligt!
-Jag måste fixa ett litet reseapotek... jag brukar vanligtvis bara ha lite huvudvärkstabletter och magmedicin annars men nu med barnen så ska jag nog ordna till något ordentligt.
-Passen ska förnyas
-Hemma och borta ekonomin planeras
-Vi är också bjudna på två stora och fina bröllop under tiden vi är borta... hur gör man där... fixar kläder där eller tar man med sig härifrån?
-Mitt examensarbete???? Det teoretiska är jag inte bekymrad över utan det är det praktiska...
-Kläder...
-Försäkring?!

Den här listan kan nog göras väldigt lång... men mitt huvud är tomt... det kommer väl att dyka upp saker i mitt huvud sen då det nästan är försent...

Kommentarer
Postat av: Therese

Du får gärna komma förbi och hälsa på om du vill, hade bara varit trevligt! Vi får planera in en dag!

Kramar

2010-04-15 @ 07:40:45
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: only me

Oj vad jag blir avis hehe. vill oxå packa väskor o resa iväg men men... kommer väl en dag för det också. hoppas ni får det jätte underbart iaf =D vart e det ni ska??



BS

nåt ska man ju lära sig varje dag ler var precis så den såg ut så då ska jag prova att röra runt lite då =) tack för tipset!

2010-04-15 @ 09:20:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: En dansös dagbok

Tack, jag gör mitt bästa för att variera utbudet både för mig och elevernas skull. Vi har det riktigt roligt ihopa på föreningen tror du hade gillat det. Kram

2010-04-15 @ 13:23:20
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0