Målvakten avgör!

2010-04-11 @ 11:31:35
Innan matchen igår slog vi vad om vilket lag som skulle vinna... jag sa Barcelona och killarna Real Madrid. Och vilka vann? Jo... Barcelona så klart!

Min teori om att den som har snyggast målvakt vinner håller i sig...

Det senaste året har jag bara kollat in målvakterna och sen så har jag sagt vilket lag som ska vinna och jag har haft rätt varenda gång. Moahahaha!

Tror att jag ska börja tippa... det är bara till att ta reda på vilka matcher som ska spelas och så kollar man upp hur målvakterna ser ut... och så tippar man!

Voila!

Och så vinner man...

F*ck tekniker och duktiga spelare... det är målvaktens utseende som avgör det hela!


(ironi... bara för att reta fotbollsintresserade karlar!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...det skall jag tänka på till nästa gång. vanligtvis kollar jag vilket lag som har snygga spelare. heheh

2010-04-11 @ 12:56:50
URL: http://peymanzebari87.blogspot.com/
Postat av: Mimia

Peyman: Det måste vara målvakterna det hänger på... för om det hade gått efter spelarna så hade ju Real Madrid vunnit överlägset! HIHI!!!

Men sen kanske det kan variera också för de målvakter som jag tycker är snygga, kanske inte någon annan tycker är snygg. Det var svårt igår för Real Madrids målvakt såg bra ut men kanske lite mer alldaglig... den andre såg tuff ut och egentligen gillade jag honom inte, men han hade något! ;)

2010-04-11 @ 13:41:20

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0