"Min bästa kompis"...

2010-04-22 @ 08:48:06
... är definitivt min nya anteckningsbok! Den är i svart och lila... med ett vackert sirligt mönster på!

Flera gånger om dagen har vi små tête a tête...

Jag kommer på idéer som jag skriver ner, hittar info som jag vill spara, skriver ner adresser och telefonnummer, jag har gjort en lista på saker jag behöver skaffa osv.

Igår kväll satt jag och spanade lite på nätet... och guess what... jag hittade ännu ett par kompletteringar som jag vill göra! Jäklar vad jag måste jobba för att få pengar till allt som jag ska göra... Kommer förhoppningsvis att få med mig någon utav tjejerna på ett hörn också!

Funderar på att söka nytt jobb... men måste först avvakta och se hur det blir med resan!

Men nu först så ska jag resa till tvättstugan...


Kommentarer
Postat av: regnnatt

En sådan bästa kompis borde alla unna sig :D Jag har blivit bättre på att ta hand om min ;), skriver numera ner ord, klotter, idéer allt eftersom de kommer. Ser nog helknäpp ut när jag ibland stannar upp och börjar skriva, mitt i allt annat som händer...

Det är så roligt att läsa om dina planer. Jag anar så mycket livsglädje i dig. Kram fina du!

2010-04-22 @ 10:25:38
URL: http://regnnatt.blogspot.com
Postat av: 2barnspappan

Hälsa tvättmaskinsmonstret!(han som alltid käkar upp en strumpa i ett par!)



Måste nog oxå köpa mig en anteckningsbok! =)



Kram

2010-04-22 @ 13:20:20
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0