Några av dagens bilder...

2010-04-03 @ 20:45:39
Idag hade vi kul och vädret var bra. Efter fikat hos mormor och morfar placerade ungarna sig ute på deras balkong där det var jättevarmt och skönt i solen.

Morbröderna och kusinerna var också där...sen kom också mormors och morfars bästisar på besök. Dem hade jag inte träffat sen Prinsessan var liten... det var kul! De var väldigt viktiga för mig och mina syskon under hela vår uppväxt... de var det närmaste släktingar vi kunde komma... efter som vi hade morbröder som inte brydde sig och farbröder som bodde långt borta.


Divan & lille Bror                  Morfars tulpaner...                Prinsessan i solen...
i väntan på tåget...


Prinsen njuter av värmen...    Mormors godishöna...         Fjortisarna...


 Mormors påskris...                 Smiling sisters...                The river...


Divan, jag och lille Bror åkte tåget till landet... de andra åkte bil! Sen hämtade Prinsen oss på stationen när vi kom fram.

Vi hade en fin dag!

Men jag har än så länge inte ätit ett endaste ägg den här påsken...

Barnen är jättetrötta så vad jag har att se fram emot ikväll är ännu en ensam lördagskväll...

Just det... kusinen har inte anlänt ännu... han lyckades hamna på fel flygplats i Tyskland och missade därför sitt plan. Han hade sagt till oss att han skulle landa på Landvetter... hm... jag gick in och kollade på nätet och där stod det att han skulle landa på Göteborg City Airport. Bad honom kolla på biljetten och det stämde...
Så nu kommer han imorgon i stället...

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Ja det torkar väl på en 20 min eller nåt sånt.

förresten jag kan inte kommentera på ditt försata inlägg och på blogglovin länkas det inte till din blogg när du skivit idag utan länken "cant be found" ingen aning varför.

Kram

2010-04-04 @ 20:45:05
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0