Underbar morgon...

2010-04-22 @ 08:40:55
... för jag har ÄNTLIGEN date med tvättstugan!

Har redan tvättat fyra maskiner...

Hur mycket kläder behöver man ha egentligen? Jag menar ungarna alltså... jag själv har inte så himla mycket.
Måste man ha en massa saker?

När jag handlar till mig själv så tänker jag ju alltid... i alla fall oftast... på att det ska passa ihop med det jag redan har eller i alla fall kunna matchas med det.

Har märkt att jag handlar på samma sätt till barnen...

Vad är minimum på plagg?

Ska man satsa på en veckas garderob... att man har en garderob (outfits) som fyller en veckas behov... plus ett par plagg som man har i nödfall ifall något oförutsett skulle ske.

Jag är så trött på alla dessa kläder som svämmar över vårt hem...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0