Vilken dag är det idag?

2010-04-08 @ 10:18:34

Ett par dagar hemma så är jag helt borta vad gäller dag och datum... i morse var jag nere i tvättstugan och fick verkligen kämpa för att komma på vilken dag och vilket datum det var...

När man jobbar så har man full koll på datum osv...

Fattar inte varför det alltid är så dåligt med tvättider, det finns aldrig tid när jag behöver det... idag fick jag sno till mig två maskiner från en farbror som redan hade tvättat klart.
Det var väldigt snällt för nu hade vi inte en endaste ren handduk i skåpet...

Igår kväll kom kusinen hem med en jättestor vattenpipa... jag var förstås tvungen att provröka lite tillsammans med honom. Jag har provat förut men det var ungefär 4 år sen...
En klar skillnad... det var en verkligt bra vattenpipa... man märkte verkligen skillnad på kvalité. Svägerskan som rökte vattenpipa minst 3 ggr om dagen när hon bodde här hade en liten, dålig pipa... som hon förmodligen inte skötte som hon borde ha gjort.

Men man klarar sig lika bra utan... eller hur?

Kusinen däremot säger att den är en nödvändighet... har han bara sin vattenpipa, sin dator och cocacola så klarar han sig utmärkt var än han befinner sig i världen!

Nej nu är det snart dags att hämta upp tvätten...


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Älskar vattenpipa!

Speciellt med mlölk istället för vatten och cocostobak...!!! Åhhh!

2010-04-08 @ 12:09:29
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Mimia

Dansösen: Med mjölk?! Det var en ny variant som jag aldrig har hört talas om innan... det kanske är värt att prova på någon gång. :)

2010-04-08 @ 14:43:34

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0