Vill ha en minipc...

2010-04-19 @ 15:41:45
... att ta med... om vi reser bort!

Och även för att använda den till mitt projekt... eller kanske låta ngn av tjejerna få den sen. En liten söt rosa sak!

Idag var jag på phonehouse och tittade på datorer... hamnade i ett samtal med en av säljarna där... han plockade fram och visade mig en dator... i svart.

Har ni ingen ROSA sa jag... vänta lite sa han och sprang (med sin egen försäljarbonus i åtanke) fort som sjutton bakom disken och började knappa på datorn.

Jo det har vi sa han ... men den är inte med i tidningen. Han dök in i ett litet rum de hade och plockade fram en likadan fast svart. Den rosa får man vänta en vecka på sa han...

Jag frågade efter priset...  4500 sa han... vi pratade lite till och plötsligt var priset nere i 3400. Hur länge gäller priset? frågade jag... för jag är bara ute och rekognoserar terrängen, ska inte köpa någon nu. Han log och sa att det var lugnt!

Jag skrev ner hans namn och hans leende blev ännu större... för han ville ju så gärna sälja sa han! Provision, provision du härliga provision!

  

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0