Vivienne Tam har gjort det igen...

2010-04-18 @ 15:45:14

... och jag missade det så klart!

Nu finns det en ny fin minipc ute i affärerna... den här gången är det en fjärilsdesign... inspirerad av den kinesiska kärlekshistorien Butterfly Lovers.

Den kanske har funnits ute jättelänge... jag har i alla fall missat den!

Satt och letade efter en minipc nu och jämförde olika priser och märken... och så tänkte jag att jag skulle se vilket pris den röda pcn med körsbärsblommorna hamnat på. Men den finns ju inte att köpa längre verkar det som ... hittar den inte... och det är väl det som är limited edition!

Men den här är också fin...

    
     (Bilden är lånad från www.hp.com från deras Vivienne Tam kampanj)


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0