Bloggen har tyvärr...

2010-08-07 @ 12:58:06
... halkat ner på sista plats på min-have-to-do lista!

Egentligen har jag nog väldigt mycket att skriva om men det känns inte som att det passar att blogga om det... jag mår i alla fall inget vidare. Många tankar far runt i mitt lilla huvud!

Jobbar idag näst sista dagen på mitt fullspäckade sommarschema... fast jag är dock redan uppbokad för nästa vecka också!

Hade tänkt ta det lite lugnt ett par veckor... dels för att vila och dels för att skriva klart en uppsats. Ska även göra om i vardagsrummet nu i dagarna. Men vi får se hur det blir med ledigheten... det finns ganska så mycket jobb just nu.

Mitt projekt... framskrider i stilla mak... har inte haft tid att ens tänka på det under sommaren. Har dock bokat in två jobb från slutet av september och två månader framåt.

Snart kanske bloggandan kommer tillbaka...

För det är inte så att jag håller mig borta från nätet... jag är minsann sysselsatt på annat håll! ;)

Kram på er alla mina vänner... ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Hoppas att du snart mår bättre och får en chans att vila ut lite.



Kram

Postat av: Nina/habibty

Hej, ibland är det ju så att man vill prioritera andra grejer än bloggen. I början var det ca 35- 37 grader i Libanon men de sista var det enda upp till 45 och så var det varmt och ganska skönt att komma hem och kyla ner sig i 23 grader:) Roligt att det går bra med ditt projekt! Kram Nina

2010-08-07 @ 21:57:31
URL: http://habibtynina.blogspot.com/
Postat av: En magdansös dagbok

Tack! Hur är det med dig, det var ett tag sedan sist.

2010-08-10 @ 16:47:31
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Du och dina inlägg är saknade! Men du ska prioritera det som känns bäst för dig. Jag finns kvar o väntar tills dess du har tid med oss i cyberspace igen.



KRAM

2010-08-12 @ 15:25:08
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: En magdansös dagbok

Har du? Va skoj! När brukar du använda dem? KRAM

2010-08-12 @ 22:42:41
URL: http://tutku.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0