En liten snabbis

2010-12-14 @ 10:03:52
Har precis varit ute på en liten promenad i kylan! Riktigt rejält kallt... men när man har terminalrast så får man passa på att gå ut lite.

Idag var jag väldigt duktig... kom till jobbet en hel timma innan jag skulle börja jobba. Hade tagit fel på tid... lite kul eftersom min kollega också tagit fel och kom en timma senare än vad hon skulle. Alltså ingen fara skedd eftesom vi då på sätt och vis bytte med varandra.

Gud vad jag måste älska att gå upp klockan 5 på morgonen...   :)

Igår hade jag avslutning på en av mina kurser... trevligt luciamys! Nu har jag jullov från babysar ända till den 10 januari. Längtar redan...

Kommentarer
Postat av: En magdansös dagbok

Tack men det var nog spotlightsen som lurade haha. Jag har inte solat på månader, ska minsann göra det imorgon! Kram

2010-12-14 @ 22:29:59
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Tittar in och säger hej och önskar dig en underbar dag



kram

2010-12-15 @ 09:25:47
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: only me

så nu har jag äntligen läst ifatt mig här men det gick väldans fort :P

tack för en trevlig pratstund häromkvällen =)

kram

2010-12-18 @ 23:53:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Only me: Tack själv! Det var ju längesen det hände sist... :)



Ja inte var det mycket att läsa här inte!

2010-12-20 @ 20:45:00

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0