Smärtsamt

2010-12-12 @ 16:22:37
Även om jag mår bra just nu och har upp över öronen med jobb så är det ändå småsaker som sätter stopp för det där riktigt goda livet...

En av de sakerna är SMÄRTAN... spelar ingen roll om jag knaprar värktabletter, smärtan sitter där den sitter och den försvinner inte. Benen är fortfarande svullna... så fort jag står upp så domnar benen på mig och blir än svullnare. Jag klarar bara att gå korta sträckor innan värken i ryggen dyker upp och då är det bara att bita ihop, andas och torka bort de tårar som kommer. Att inte kunna sova på natten på grund av smärta är inte heller kul!

En annan sak är att ingen här hemma verkar lyssna på mig eller ta det som jag säger på allvar, ingen vill hjälpa till med ens den minsta sak...

Och sånt blir man trött på!

Kommentarer
Postat av: vilsen

Stackarn...Det att ha ont så att man vill skrika vet jag förstås en hel del om. Men...jag jobbar inte och har bara Filip hemma så det är enklare än det du har.

Säg på skarpen!

Tänker på Dig!

KRAM

2010-12-12 @ 19:26:41
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: Mimia

Min lilla Vilsen:

Du skriver att du INTE jobbar... det där stämmer inte för du jobbar jättemycket och gör en massa saker som jag aldrig gör. Du jobbar hela tiden med något! Kram på dig!

2010-12-12 @ 21:58:25

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0