Då blev hon fri till slut...

2010-02-18 @ 23:42:11
... min stackars lilla lill Mara, som ofrivilligt varit barnvakt hela sitt sportlov!

Tack gumman du har varit jätteduktig till skillnad från den elaka smitaren som lovade både dig och mig att hon skulle ta halva veckan...

Jag har ont i huvudet och känner mig helt slut... har småpysslat lite ikväll och börjat packa för imorgon. Fram på eftermiddagen bär det av på lite äventyr...

Fast först har vi tvättid på morgonen! Inte jättekul... men nödvändigt!

När jag ser på vädret idag så undrar jag om det är så smart att ge sig ut och åka tåg... men vi ska ju inte så himla långt så det borde väl gå vägen. Det är nog ingen risk att vi blir stående någonstans...

Idag hade jag förresten trevligt sällskap på bussen hem från jobbet... det var Prinsens bästa kompis... det blev bara en massa jobbprat. Mina ungar omger sig med så trevliga ungdomar... jag tror inte att det finns en enda av dem som jag inte tycker om...

Känner mig redo för sängen nu... och som vanligt är den full av ungar... hm... kanske ska lägga mig i någon av deras sängar i stället, då blir de allt snopna när de vaknar!

Tomorrow is another day...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0