Då var vi hemma igen!

2010-02-22 @ 22:18:55
Vi fick till och med stanna en dag extra för att vi var "typ" insnöade...

Vi har haft ett par härliga dagar hos min bästa kompis och hennes barn som bor lite utanför Borås. Vi har haft myskvällar och roliga dagar. I lördags var vi på Badhuset där ungarna badade och hade jättekul!

Det var så mycket snö... och mer kom det!

Extra roligt var det att både Divan och Värstinnan var med... på lördagen kom även lill Maran dit. Stackars lilla gumma, när hon åkte tillbaka till Göteborg snöade det som bara den och väl framme i stan fick hon höra att det inte gick några bussar hem till pappa förrän nästa dag klockan 12.

Och vad gjorde hon då... jo tog en buss som gick åt ungefär samma håll... och sedan gick hon och gick ända från Kungälv och hem.

Vi har lärt oss att måla Mangafigurer av ett riktigt proffs... väninnans dotter är grym på det!

Det har bakats mängder med bröd... vi gjorde "tiramisu" och vi drack en jättegod likör, som var rena godiset... till och med JAG tyckte om det!



När vi skulle gå till badhuset fick vi vandra i djup snö och bära lille Brors vagn... och det var inte det lättaste! Ungarna försvann i snön...

I söndags då vi skulle åka hem gick inte tågen på förmiddagen och det var fortfarande inte skottat. Tjejerna bokade om sin tågbiljett till en bussbiljett och åkte hem tidigt. Men jag och småbarnen fick våra biljetter ombokade tills idag istället då jag inte kunde ta mig någonstans med all packning och vagn tills det blev skottat ordentligt!

Det var i alla fall väldigt skönt att få komma hemifrån ett par dagar... lite miljöombyte skadar aldrig... trots att de små änglarna uppförde sig mer som smådjävlar!

   

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0