Drömmer mig bort...

2010-02-07 @ 18:11:47
... till värme och sol!

Undrar verkligen när det ska bli min tur?

Längtar efter att få återuppleva platser jag besökt i min barndom och ungdom. Tänk vad kul det skulle vara att "tågluffa" som vuxen, gärna i sällskap med någon utav de stora barnen.

Eller en höstresa för att hjälpa till med vindruvskörden... jobba, jobba!

Här har vi pappa och bror som inspekterar ett av vindruvsfälten...

    

Gud vad längesen det var jag gick här och strosade... vindruvorna var inte tillräckligt mogna för att ätas, då det bara var augusti och de inte blir färdiga förrän i slutet av september. Det bjöds alltså inte på några vindruvor men pussar det fick jag...

Nej... en resa behövs... annars försmäktar jag på denna "öde ö"!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du är med och tävlar!

2010-02-07 @ 21:32:06
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0