I dagarna två...

2010-02-25 @ 14:30:25
... har det gått att sitta på balkongen och dricka kaffe i solskenet! Och det har faktiskt varit riktigt gott och vårigt... fåglar som kvittrat glatt!

När jag slöt mina ögon så kändes det väldigt vårlikt...

Men det kan man inte säga om dagens väder... nu snöar det på för fullt igen! Nu är det till och med så att jag blir trött på snön.

Divan är här och pluggar... hon behöver en fast hand som tvingar henne till det för annars ger hon upp med en gång.
Just nu så tar vi en paus i studierna och lilla gumman är ute och köper Grekisk Sallad till oss. Mums!

Lille Bror och lill Prinsessan har badat skumbad... lilleman blev så trött att han somnade och ligger nu sött och snusar i min säng. Lill Prinsessan sitter och läser högt i soffan... läser hm... hon låtsas i alla fall att hon läser.

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga tvätt...

Ha en bra dag
!

Kommentarer
Postat av: messan

Hej!

Jag slank in här och så klart vill jag lämna en hälsning. Du har en jättefin blogg och vilken fräsch supermom du är:).Jag kommer gärna och hälsar på dig igen!

Kram

2010-02-25 @ 19:36:22
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: messan

Det kan jag tänka mig att vattenpölarna blir stora:). Jag såg en massa saker, fula saker som tittade fram som fimpar och sånt.

Idag är det lycka!! Det är fredag:) Veckans bästa dag!

kramar

2010-02-26 @ 10:28:32
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0