Kabonk!

2010-02-16 @ 08:04:18
Igår när jag gick hem från jobbet så halkade jag... den is som låg under snön har ju kommit fram nu!

Skulle precis gå över ett stort övergångsställe... kabonk... jag hann inte ens reagera! Sen satt jag bara där på marken och skrattade... fast himlar vad ont jag fick i rumpan och ryggen!

Där hjälpte det inte ens att jag hade på mig mina flumstövlar!

I natt sov vi hela familjen igen i min säng... stod och tittade på dem en lång stund innan jag gick iväg till jobbet... det såg så mysigt ut där de låg.
Lill Fan sov över hos kompisen i natt... så vi andra hade en lugn kväll.
Divan var på besök och hade med sig semlor... så vi firade fettisdagen igår istället! Divan som ju dansar flera olika danser hade lektion med Prinsessan. Det var dancehall hela kvällen!

Gud vad duktiga de är!

Ett stor kram till min lilla mamma också som räddade mig den här månaden...

Nu ska här jobbas!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Aj..stackars dig som ramlade! Hoppas att du inte har ont av fallet idag vännen!



Gott med semlor! Får se om vi får i oss några i dag. :)

2010-02-16 @ 11:28:47
URL: http://trebarnslandet.se
Postat av: Monica

Ja du är nog inte ensam som är ut och halkar nu. Hoppas ryggen klarade sig. Läste ditt tidigare inlägg om valet..jag jag hoppas verkligen att ALLA som får rösta i år gör det..för om Moderaterna vinner igen så är snart alla dom svaga i samhället nere i en grop de aldrig kommer ur. Det är bara att gå tillbaka i historien..när borgarna styrede..alla fattighusen .m.m. Dom rikare blir rikare. Klart att alla får lite mera i plånboken när man sänker skatten..men till bekostnad utav sjukvård..skola..vägar! Nej tack..så många kronor blev det inte med min lön! Men med Regeringslöner..ja då snackar vi skillnader.

Så det blev ett surt inlägg..men det var du som började;);)..ha en skön dag..mågottkramar.

2010-02-16 @ 12:10:58
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0