Puckon! Politiker, myndigheter...

2010-02-15 @ 20:07:12
Ibland undrar jag f-n hur folk är funtade egentligen i det här j-vla papperssamhället som råder...

Nu är jag flyförbannad och det kommer inte att gå över!

Jag gillar inte politik... kan erkänna att jag faktiskt inte brukar rösta alltid heller... men den här gången kommer jag att stå först i kön utanför vallokalen.

Spelar ingen roll vilka som vinner bara det inte blir de som har makten nu!

Jag är dum i huvudet kanske men jag tycker bara att det har blivit värre och värre för vanligt folk de sista åren... men varför?

Vi som inte vet bättre skyller det på den här regeringen och... den här regeringen skyller på den föregående regeringen!

Tycker i alla fall att det är skit och ORÄTTVIST!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0