Skummisar...

2010-02-04 @ 21:51:20
Idag upptäckte två av mina kära kollegor och jag att våra chefer hade lagt ut 5 vikariat på en jobbsida... men ingen av dem har sagt något till oss.

Borde inte vi som redan jobbar där få någon slags förtur... tanken slog oss att de kanske inte är nöjda med oss!

Men då skulle de väl inte berömma oss så ofta som de gör... hihi... senast igår sa chefen till mig att han älskar mig!

Ja, inte på DET sättet sa han sen... utan som medarbetare! Han blev så nedrans glad när jag ställde upp och ändrade dagens arbetstid... från en morgon tid till en sen eftermiddagstid.

My ladies and I sökte i alla fall alla tjänsterna på en gång... så får vi se vad som händer!

Jag vill gärna jobba där och jag vill gärna jobba heltid... men jag vet inte om det kommer att fungera i längden, för jag är trots allt MAMMA först och främst fortfarande. Jag tycker att både lill Prinsessan och lille Bror är för små för sådana där jättelånga dagar på dagis.

Sen så har jag ju lite andra planer som jag håller på att genomföra... sakta men säkert!

Mars kommer att bli en spännande månad...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0