Tänk vad bra det är...

2010-02-24 @ 20:57:59
... att kunna sitta hemma och beställa böcker man behöver!

Idag har jag handlat lite hos Adlibris... böcker till en kurs som jag ska gå i nästa månad och även en bok om hur man tecknar Manga... men den är inte till mig utan till Prinsessan.

Jag har även köpt en bok från Kurslitteratur.se idag... den sidan är ett jättebra komplement till Bokus.com och Adlibris. Där kan man köpa all möjlig studentlitteratur till ett bra pris... har handlat där förr och alltid fått nästan helt nya böcker till mindre än hälften av vad de skulle ha kostat annars.

Har även beställt en alldeles egen babydocka som jag ska ha att leka med... den ingår i mitt hemliga projekt!

Idag har jag även registrerat en egen domän och börjat att fila på min hemsida... spännande!

På fredag får vi besök... då kommer bästa kompisen och hennes barn för att spendera helgen här... längre kunde vi inte vara ifrån varandra. Väntar ivrigt på att det ska bli fredag...

Just nu väntar jag på att Divan, som kommer hit för att plugga lite. Värstinnan kommer också hem samtidigt...de har varit hos pappa och firat sin lillasyster som fyller 6 år idag. Värstinnan lär vara rätt trött... idag har hon jobbat sin första dag på nya jobbet och det var nog ganska så stressigt.

Gode Gud om mina barn ändå kunde bli stumma för ett par dagar så att jag kunde få vila mina öron från dem!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0