Vackra tulpaner och godispåse...

2010-02-15 @ 11:46:12
... med favoritgodisar i!

Det fick jag av lill Maran som alla hjärtansdagspresent när hon till slut... väldigt sent kom hem igår kväll.
Hon var så sen att jag inte orkade vänta uppe på henne...

Det var trögt att komma upp i morse... ont i huvudet hade jag och så drömde jag mardrömmar nästan hela natten... så jag vaknade titt som tätt!

Jag har ganska mycket i huvudet just nu... mycket att fundera och grubbla på. Saker som måste lösas...

Idag har jag också hittat ett nytt jobb som "verkligen" lockar... måste nog söka det!

Men för att kunna jobba någonstans överhuvudtaget just nu så behöver problemen lösas...

J-klar vad svårt det är ibland!

Ohhhhhhhh.....




Tack min Lill Mara för att du tänkte på din lilla mamma! Det värmde...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0