Valentine's day

2010-02-14 @ 11:41:03


Idag är det inte bara Alla Hjärtansdag idag är det också bästa kompisens födelsedag...

                          


Solen skiner och det är underbart vackert väder ute... ända sen i morse. Tänk bara om det kunde kännas lika underbart i hjärtat också!

Det blev ingen film igår... jag stöp i säng samtidigt som barnen. Vi "familjesov" i natt... om man lägger sig rätt över sängen... alltså inga huvuden i huvudändan och inga fötter i fotändan... så får man plats hela familjen i min säng.
Mysigt!

Nu är det sportlovsdags och mamman har lovat bort sig på jobbet hela veckan... i kväll kommer lill Maran tillbaka för att passa barnen i morgon. Sen hoppas vi på att Värstinnan också blir lite snäll igen och hittar vägen hem, så att hon kan hjälpa sin syster lite...

Nu är den stora frågan... vad hittar man på för Alla hjärtan dags-mys när pengabörsen är tom? Det ska i alla fall bli kyckling och ugnsbakad potatis... ungarnas favorit! Men sen... hm... det där får nog mamman klura på en stund!

Sen så hade mamman en önskan om att få åka hemifrån en stund idag för att hälsa på en väninna på sjukhuset, men eftersom lill Maran inte kan komma förrän på kvällen så lär det nog inte bli något besök idag... Men det kanske bara är bra... för vid ett senare tillfälle kan jag ha med mig något gott till henne! Då börsen förhoppningsvis är påfylld igen!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0