En riktig filmkväll...

2010-01-25 @ 00:19:10

... det blev hela två filmer till!

En brittisk film "An Education"... tror att den går på bio just nu. Den handlade om en tonårstjej i 60-talets England.
Hur hon träffar en äldre kille som hon blir kär i, hon tycker att han är sofistikerad, han tar med henne på resor och annat... hon ger upp skolan för hans skull, han friar och sen upptäcker hon att han redan är gift.


    

Sen tittade jag på "The Spy Next Door!" som hade premiär i USA för någon vecka sen. Det var en sån där film som ungarna kommer att gilla... eftersom det var barn  med i filmen.

Det var Jackie Chan som spelade huvudrollen. Han spelade en agent som drog sig tillbaka men hamnade mitt i en röra med ryssar, precis då han skulle passa sin flickväns barn under ett par dagar. Barnen tyckte i början av filmen att han var pest! I slutet älskade de honom och ville gärna ha honom som pappa...


    

Ingen av dessa filmer var så där bra så det pirrade till i mig... går att se men inga direkta favoriter!


Näpp nu är det dags att nana kudden... imorgon har jag en sån där lång 13 timmarsdag framför mig. Nu när jag har vilat mig hela dagen , kanske jag inte kan somna... det brukar vara så!

Hoppas ni har haft en skön söndag!

Min har som vanligt varit väldigt lååååång... förstår inte vad det är med söndagar!


Kommentarer
Postat av: Website SEO

Hello,

Nice one..thanks for sharing with us

2010-01-25 @ 06:26:13
URL: http://www.clickresponse.net/
Postat av: regnnatt

Borde inte blogga just nu, ville bara säga hej snabbt:). Orkar inte reda ut mina egna tankar till något vettigt. Rundgång. Tänkte på ditt svar till vem det nu var som tyckte du skulle göra förändringar... Du vet bäst! Du vet och vet inte du just nu (för så är det ibland - se på mig) så vet ingen annan heller. Sköt om dig bara. Och skriv. Kram! Ps. mmm, precis, slutet är så underbart. Jag kan se den sådär 5 ggr i sträck. Drömma om det omöjliga ;)

2010-01-25 @ 11:30:57
URL: http://regnnatt.blogspot.com/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Tycker likadant, vi fick ju inte en chans att avsluta våran tid här så att säga =/ gick väldans fort allting tyvärr.

2010-01-25 @ 14:29:41
URL: http://candis.se
Postat av: Susanne

Ja visst är det vackert med dörrar...

2010-01-26 @ 08:15:04
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0