Förändringar

2010-01-28 @ 15:12:15
Det verkar som att blogg.se håller på att förändra lite på bloggen. Blev förvånad när jag loggade in nyss och såg det nya...

Men det verkar bra... ser fint ut i alla fall!

Vilken underbar dag! Strålande sol från i morse... känns nästan lite vårigt. Idag har vi städat och grejat här hemma... vi får övernattningsgäster från Malmö!

Vilka de är vet jag inte!

Har mer eller mindre blivit tvingad till att agera hotellvärdinna... och det stör mig något enormt. Men man får väl offra sig ibland...

Sitter precis och funderar på vad jag ska göra för mat idag. Är sugen på något gott... mmm... och då blir det förmodligen något med lax.

Min favorit!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0