Här sitter jag...

2010-01-16 @ 10:08:41
... och är redan inne på min tredje kopp kaffe/thé! Har redan klarat av en massa samtal idag och är faktiskt redan uttråkad och undrar hur jag ska klara resten av dagen utan att somna.

Har redan tittat runt bland alla mina favoritbloggar och även hittat en ny blogg som jag gillar. Och så har jag hittat ett nytt lekställe dit jag ska ta barnen...



Det verkar vara ungefär som Lek & Buslandet, fast lite billigare...

Alldeles nyss kom en kollega från Trafikledningen och frågade om jag kan jobba imorgon också... det är ont om folk! Jag som hade svårt att få barnvakt idag... hm knepigt... jag behöver verkligen jobba så mycket som möjligt just nu... men man måste ju vila någon dag också!

Jag har ett projekt på gång... och till det behöver jag minst 5000 :- (innan februari månads slut)... mina vänner, jag skrev ju att det här året så ska jag satsa på mig själv!

Jag hoppas att det leder till något bra... och gör det inte det så har jag i alla fall gjort något för mig själv som jag har velat jättelänge!

Hihi! Hemlighetsmakeri...

Nej, nu ska jag gå och hämta lite mer kaffe...

Kommentarer
Postat av: Singelpappans

Bra att du satsar lite på dig själv också. Inte en dag för tidigt.



Hoppas du får en skön helg!



Kram

Postat av: Therese

Nej nej, det är ju bara sanningen!!! poss

2010-01-16 @ 16:38:02
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Monica

Så välkommen är du..har lagt till dig på bloglove.:) Trevligt bloggnamn du har också;);). Mågottkramen

2010-01-16 @ 19:05:27
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0