Lugnt och skönt!

2010-01-24 @ 19:02:35
Idag har jag bara tagit det lugnt... inte gjort någonting!

De enda ansträngningar jag gjort är att gå och handla och att laga mat... resten av dagen har jag spenderat i sängen. Jag har sovit middag och tittat på film.

Jag såg filmen "Did you hear about the Morgans?" (Har du hört rykten om Morgans?) med Sarah Jessica Parker och Hugh Grant.

      

Den var ok...

Handlade om ett par som hade äktensskapsproblem och som råkar bli vittnen till ett mord och därför får åka iväg på ett sånt där vittnesskyddsprogram. De hittar sakta tillbaka till varandra och filmen slutar lyckligt!

Tror att jag tänker fortsätta tillbringa kvällen i sängen... med ännu en film!

Få se om jag hittar någon som verkar bra...

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en utmärkt kväll, min dag har spenderats i soffan med första säsongen av fame och sedan avrundade jag med Dirty dancing. Även om inte kroppen är i skick till att dansa så är det underbart att svepas bort av dansen i filmerna. Det enda som är lite sorgligt är att det får en att längta efter dansen själv!!



Jaha visste inte att det bara fanns på windows 7. Min bror la in det till mig och jag måste säga att det är det bästa operativsystem jag haft!!



Kramar

2010-01-24 @ 22:51:01
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0