Skrikiga ungar och huvudvärk...

2010-01-27 @ 22:13:34
... är ingen bra kombination! Speciellt inte när det är de som ger mig huvudvärk...

Jag fattar alltså inte hur vissa (lill Fan och lill Prinsessan) ungar kan vara så envisa... de ger sig aldrig då de sätter igång.

Även den här dagen har gått till att bara slappa... vet inte varför men jag har ingen energi överhuvudtaget. Allt värker...

Imorgon ska jag också upp i ottan och liksom idag jobbar jag bara 5 timmar... skönt... sen är jag ledig hela 3 dagar om inte jag får hoppa in under helgen.

Känner i kroppen att det är något på gång... mera förkylning eller kanske influensa... eller så är jag kanske på gränsen till ett nervsammanbrott. KOKO!

Jag sliter mitt hår...

Flippar snart!


Kommentarer
Postat av: vilsen

Oooo vännen, låter inte bra! Ingen förkylning nu heller! Du är trött. Finns det någon möjlighet hos dig att få några dagar utan barn? Tänker på Dig!

Och skickar mina varmaste kramar!

2010-01-28 @ 08:20:12
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0