Sushi och oljefärger...

2010-01-29 @ 17:31:04
I natt har jag vandrat runt till olika sovplatser... först låg jag i min säng, men sen så blev det folksamling där... Värstinnan, lille Bror och lill Prinsessan höll på att putta mig ur sängen.

Då gick jag vidare och la mig på soffan istället... när jag väl somnat så kom lill Prinsessan dit och ville knö där med... så då gick jag in och la mig i lill Fans säng. Där fick jag äntligen sova en stund!

Idag har vi inte gjort mycket... på sin höjd diskat. Småbarnen har suttit vid varsin data och lyssnat på musik. Lille Bror lyssnade om och om igen på "We will rock it" med Queen. Och lill Prinsessan lyssnade på sin älskling Raulito.

Under tiden satt jag och bläddrade i Elloskatalogen.

Divan ringde och ville komma hit en stund... Värstinnan gick för att möta henne vid bussen och samtidigt passade hon på att köpa lite lunch till oss.

Det blev SUSHI! 

Småbarnen smakade på sushi och tyckte att "Inside-out" rullarna var goda... Prinsessan ville för sitt liv inte smaka!

Prinsen hämtade lill Fan direkt från skolan... de skulle åka och klippa sig.

Eftermiddagen har spenderats i köket. Prinsessan och Värstinnan sitter och målar var sin oljetavla. Jag har alldeles nyss... med rosiga kinder och ett stort leende... stekt ett jättegäng med plättar. Divan åt sina plättar och rusade iväg för hon ska på tjejträff ikväll.

Nu är det snart kvällen och eventuellt blir det mys i soffan!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0