Tyst det är i huset...

2010-01-12 @ 22:58:14
Alla barnen sover... endast mamman är vaken!

Prinsen var här och åt lite enkel mat idag... stackare han var hungrig och vi hade bara ätit korv och bröd. Men imorgon ska han få en goooood middag!

Värstinnan och lill Prinsessan följde med honom hem... det blir lillans första övernattning borta! Hon var SÅ GLAD... hon packade lilla ryggsäcken med en pyjamas (en lyxig röd sidenpyjamas med vita små hjärtan på), extra trosor, en nalle och en bok. Det var allt hon tyckte att hon behövde... och så precis innan de skulle gå... kom hon på att tandborsten är väldigt viktig!

Nu får vi se om hon vågar sova där ... eller om det är någon som ringer och vill prata med mamma mitt i natten.

I morgon är det tvättdag så det är väl bäst att jag lägger mig tidigt så att jag orkar med morgondagen...

Idag har jag suttit och läst en massa om olika webhotell och alla möjliga konstiga program... få se om jag lyckas att lära mig något.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du är med och tävlar!



...och testa gärna min senaste guide...den i tre delar som är jättelåååååång :-)



Kram

Susanne

2010-01-13 @ 07:46:41
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Du har en sak att hämta inne hos mig ;)

kram



http://soulsistersdiary.blogspot.com/2010/01/award-och-utegang.html

2010-01-13 @ 11:47:16
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0